Loading...
*
Alternate Text فارسی
  • Alternate Text فارسی
  • Alternate Text انگلیسی

بنیاد نیکوکاری فرشته ها توفیق آن را داشته است که در روزهای سخت در کنار انسان های سختی کشیده حضور داشته باشد و مهر و محبتی را که حاصل عشق همراهان همیشگی این بنیاد خیریه بوده است را به آنها هدیه دهد.

تمامی این تلاش های بنیاد در راستای این است که بتواند سهمی هر چند کوچک در رفع سختی های زندگی قشر کم معیشت جامعه داشته باشد. سیل سیستان و بلوچستان خسارت هایی وسیع به هموطنان سیستان و بلوچستانی ما زد. خسارت هایی که بعضی از آنها شاید هرگز جبران نشود. اما در این میان ما در بنیاد نیکوکاری فرشته ها وظیفه خود می دانیم تا با تلاش در راستای کمک کردن به مردمان سیل زده عزیز این منطقه، باری هرچند کوچک را از مشکلات این عزیزان برداریم.

در همین راستا بنیاد نیکوکاری فرشته ها با مراجعه به روستای عورکی از منطقه دشتیاری استان سیستان و بلوچستان و اهدای ملزومات تحصیلات به دانش آموزان عزیز این مناطق، در راستای کمک به این عزیزان سیل زده اقدام به عمل کرده است. دانش آموزان امروز،‌مدیران فردا هستند، لازم است که به آن ها توجه داشته باشیم. لازم است که در صورت نیاز برایشان جانفشانی کنیم تا فردایی بهتر را در کشور خود ببینیم.

از خدای بزرگ برای آسیب دیدگان این مصیبت درخواست آرامش داریم، امیدواریم بنیاد نیکوکاری فرشته ها توفیق خدمت رسانی بیشتر را به هموطنان عزیزش داشته باشد.

بیشتر بخوانید‌: کمپین کفش بریس

نظر خود را بنویسید
نظر