Loading...
*
Alternate Text فارسی
  • Alternate Text فارسی
  • Alternate Text انگلیسی

گالری عکس




راه‌اندازی پویش *تکرار لبخندها* توسط بنیاد نیکوکاری فرشته‌ها برای حمایت از دانش‌آموزان کم‌برخوردار بلوچستان


بنیاد نیکوکاری فرشته‌ها در ادامه فعالیت‌های خود، پویش *تکرار لبخندها* را با هدف حمایت از دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار بلوچستان راه‌اندازی کرده است. این پویش با محوریت تأمین لوازم‌التحریر برای دانش‌آموزانی که با کمبود امکانات آموزشی روبرو هستند، آغاز شده است.

پویش *تکرار لبخندها* با هدف تهیه و توزیع لوازم‌التحریر برای دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار بلوچستان طراحی شده است. این اقدام در راستای ارتقای کیفیت تحصیلی و بازگرداندن لبخند به چهره‌های کودکانی است که به دلیل شرایط اقتصادی و یا شرایط سخت زندگی ، از دسترسی به امکانات آموزشی مناسب محروم هستند.

به نقل از روابط عمومی بنیاد نیکوکاری فرشته‌ها، آموزش یکی از پایه‌های اساسی رشد و توسعه هر جامعه‌ای است و با حمایت از دانش‌آموزان کم‌برخوردار می‌توان گامی مؤثر در جهت ساختن آینده‌ای روشن‌تر برای آنان برداشت. این پویش به دنبال تداوم برنامه‌های مشابهی است که در سال‌های گذشته نیز نتایج مثبتی به همراه داشته است.

بنیاد نیکوکاری فرشته‌ها از تمامی مردم نیکوکار دعوت به عمل می آورد تا با مشارکت در این پویش، به تأمین نیازهای تحصیلی دانش‌آموزان بلوچستان کمک کرده و نقشی مؤثر در ایجاد تغییرات مثبت در زندگی این کودکان ایفا کنند.

 علاقه‌مندان به مشارکت در این پویش می‌توانند کمک‌های مالی خود را از طریق شماره کارت 3900-3430-3377-6104 یا شماره حساب 7575353510 به نام بنیاد نیکوکاری فرشته‌های محمدی نیک در بانک ملت واریز کنند.

و یا از طریق سایت بنیاد نیکوکاری فرشته ها اقدام به حمایت از این پویش نمایند.

پویش *تکرار لبخندها* تلاش دارد تا با حمایت‌های مردمی ، لبخند را به چهره‌های دانش‌آموزان بلوچستان بازگرداند و شرایطی فراهم کند که این کودکان، آینده‌ای روشن و پرامید را پیش رو داشته باشند.

نظر خود را بنویسید
نظر